یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم و جشن خیریه حمایت از بیماران سرطانی سایبان (آبشار عاطفه‌ها) در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، با هدف کمک به بیماران سرطانی، مراسم گل‌ریزان و جشن خیریه حمایت از بیماران سرطانی سایبان (آبشار عاطفه‌ها)، شامگاه جمعه 28 اسفندماه ساعت 19 و 30 دقیقه با حضور مردم خیرخواه خرم‌آباد در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد آغاز شد.
مراسم و جشن خیریه حمایت از بیماران سرطانی سایبان (آبشار عاطفه‌ها) در خرم‌آباد برگزار شد.
در این مراسم گروه موسیقی زاگرسیان ایران‌زمین به خوانندگی داریوش نظری، گروه موسیقی بانوان گلاره به سرپرستی فاطمه بهاروند و گروه نمایشی نقش خیال به کارگردانی یداله شعبان به اجرای نمایش پرداختند.
این جشن توسط انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی سایبان (آبشار عاطفه‌ها)، با همکاری انجمن موسیقی لرستان، انجمن نمایش خرم‌آباد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر خرم‌آباد با هدف کمک به بیماران سرطانی برگزار و در پایان برنامه، اقشار مختلف مردم خیرخواه این شهر با دستان مهربان خود یاری‌گر بیماران سرطانی شدند.
در کنار مردم خیرخواه خرم‌آباد جمعی از هنرمندان، ورزشکاران، اعضای انجمن‌های مردم نهاد و فرهیختگان استان از جمله غلامرضا محمدی قهرمان پرافتخار کشتی، احسان عبدی‌پور، امین عباسیان، شهرام کیمیایی، یدالله شعبان، روح‌الله امامی، افشین فرامرزی، حسن سالم، معین روزبهانی، احسان خسروانی، جمال سیف، حافظی، مهرداد خدایی‌سوری و ... در این کار خیر حضور داشتند.

حواشی:
* مراسم رأس ساعت 19:30 با اجرای "رامین صادقی" هنرمند لرستانی آغاز شد. صادقی در شروع برنامه از "امین ساکی" دیگر هنرمند لرستانی درخواست کرد که او را در اجرای برنامه یاری دهد؛ اجرای مشترک این دو مجری از نکات جذاب و خوب برنامه بود.
مراسم و جشن خیریه حمایت از بیماران سرطانی سایبان (آبشار عاطفه‌ها) در خرم‌آباد برگزار شد.* برنامه گروه موسیقی زاگرسیان ایران‌زمین با خوانندگی "داریوش نظری" در دو بخش برگزار شد، نظری ترانه‌های پرخاطره و حماسی را با گویش لری و لکی اجرا کرد، اجرای این گروه موسیقی مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
* در بخش دیگری از برنامه، گروه موسیقی بانوان "گلاره" به سرپرستی "فاطمه بهاروند" و خواننده مهمان گروه "عباس بیرانوند"، قطعاتی از موسیقی لری را به زیبایی اجرا کردند.
* اجرای نمایش طنز به نویسندگی و کارگردانی "یدالله شعبان" از دیگر برنامه‌های این جشن بود؛ پویا حسنوند، مینا دهقان‌پور، حامد ندری، مصطفی محمودفرد، امین آهنگرانی و سارا طاهری بازیگران این اثر از گروه نمایشی "نقش خیال" بودند.
از دیگر نکات بارز این جشن باید به نظم و انضباط خوب در اجرای برنامه‌ها و همچنین پوشش مناسب گروه‌های موسیقی اشاره کرد.
سازمان مردم‌نهاد خیریه "آبشار عاطفه‌ها" با داشتن 180 نمایندگی، 200 هزار نفر جمعیت حمایتی در سراسر کشور بزرگ‌ترین خیریه غیردولتی است که در حال کمک به خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت می‌باشد. این انجمن در خرم‌آباد به آدرس میدان امام خمینی، کوچه شهید کاکاوند شرقی، خیابان بیمارستان ایران، انتهای خیابان، سمت چپ نیز نمایندگی دارد.
از فعالیت‌های خیریه این نهاد می‌توان به کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی مهرجویان؛ پرداخت مستمری به ایتام، پرداخت کمک‌هزینه تهیه جهیزیه و لوازم‌خانگی به مهرجویان؛ تهیه و توزیع پوشاک، مواد غذایی و ... به خانواده‌های تحت حمایت اشاره کرد.
مراسم و جشن خیریه حمایت از بیماران سرطانی سایبان (آبشار عاطفه‌ها) در خرم‌آباد برگزار شد.مراسم و جشن خیریه حمایت از بیماران سرطانی سایبان (آبشار عاطفه‌ها) در خرم‌آباد برگزار شد.مراسم و جشن خیریه حمایت از بیماران سرطانی سایبان (آبشار عاطفه‌ها) در خرم‌آباد برگزار شد.مراسم و جشن خیریه حمایت از بیماران سرطانی سایبان (آبشار عاطفه‌ها) در خرم‌آباد برگزار شد.مراسم و جشن خیریه حمایت از بیماران سرطانی سایبان (آبشار عاطفه‌ها) در خرم‌آباد برگزار شد.
 خبر و عکس: عبدالرضا قاسمی

دیدگاه‌ها  

#1 دلفان 1394-12-29 09:06
حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج کار نیک و پسندیده ای است اما ایجاد گروههای متفرقه از حجم این کمک ها می کاهد و برنامه ریزی را مختل می کند .
بهتر است این کمک ها در قالب یک سازمان مردم نهاد از جمله مجمع خیرین سلامت برگزار شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا