کنسرت "بابک جهانبخش" خواننده پرطرف‌دار پاپ، یکشنبه‌شب 25 بهمن‌ماه در سالن ورزشی کارگران خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار یافته، این کنسرت طی 2 سانس و جمعیتي بیش از هزار نفر در هر سانس، از ساعت 19:30 تا 21 و ساعت 22 تا 23:30 با استقبال گرم خرم‌آبادی‌ها همراه بود.
در حاشیه:
* بابک جهانبخش در ابتدای کنسرت گفت: امروز تولد پسرم است و از کسانی که در صفحه‌ي اینستاگرام بنده تبریک گفتند تشکر می‌کنم اما متأسفانه الآن کنارش نیستم که در جشن تولدش باشم.
* حین کنسرت، جهانبخش به حضار مژده داد که هر ترانه‌ای را که شما درخواست کنید اجرا خواهم کرد.
* موسیقی‌دوستان لرستان با سردادن «بابک دوستت داریم» از حسن توجهش به مردم اين ديار تشکر کردند.
* وی ترانه‌هایی را همچون چی شده، کوچه به کوچه، چشمای منی، این دل و ... را اجرا کرد که ترانه «چی شده»، بیش‌تر از همه مورد استقبال حضار قرار گرفت.
* جهانبخش از حضورش در  خرم‌آبادی ابراز خرسندی کرد و از همراهی و دلگرمی که مردم به وی داده‌اند، تشكر نمود.
* وی از صدابردار برنامه بابت تنظیم صدای کنسرت قدردانی ویژه کرد و گفت: اجرای کنسرت در سالن ورزشی کار سختی است و نیاز به صدابرداری حرفه‌ای و ماهر دارد.
* بابک جهانبخش به همراه تیم اجرایی از زحمات فرمانداری خرم‌آباد و اداره اماکن عمومی بابت دریافت مجوز این کنسرت تشکر ویژه کردند.
* بر خلاف کنسرت‌های گذشته که خبرنگاران اجازه عکاسي نداشتند، بعد از اجرای متعدد کنسرت‌ها و هماهنگی‌هایی که شد، دیگر مشکلی برای تصویربرداری و تهیه گزارش وجود نداشت اما عکس‌برداری برای حضار به‌ طور کلی ممنوع بود!
* از نکات بارز این کنسرت می‌توان به نورپردازی زیبایی آن اشاره کرد.
آوای دل‌نشین بابک جهانبخش در كنسرت خرم‌آباد + حواشی و عکسآوای دل‌نشین بابک جهانبخش در خرم‌آباد +حواشی و عکسآوای دل‌نشین بابک جهانبخش در خرم‌آباد +حواشی و عکسآوای دل‌نشین بابک جهانبخش در خرم‌آباد +حواشی و عکسآوای دل‌نشین بابک جهانبخش در خرم‌آباد +حواشی و عکسآوای دل‌نشین بابک جهانبخش در خرم‌آباد + حواشی و عکسآوای دل‌نشین بابک جهانبخش در خرم‌آباد + حواشی و عکس
مصطفی  باقری/ يافته