یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان لرستان گفت: سال جاری  78 مدال توسط دانش‌آموزان لرستانی در مسابقات كشوري کسب‌ شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "فرید بهرامی" دوشنبه 30 آذرماه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و مدال‌آوران آموزش ‌و پرورش لرستان که در سالن اجتماعات پرديس دانشگاهي علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اين كه برای ارتقاء ورزش آموزشگاه‌های لرستان باید تلاش بيش‌تري كرد، تأكيد نمود: لیاقت دانش‌آموزان و معلمان ما بیش از آن است که امروزه شاهد آن هستیم، اما به هر حال برگزاري چنين مراسمي در حد بضاعت ما، به منظور ايجاد انگيزه و قدرداني از آنان بر پا شد.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش ‌و پرورش لرستان در ادامه بابیان این ‌که با کمک مدیر کل آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها توانستیم مسابقات قهرمانی رشته کشتی در رده‌های خردسال و نونهالان كشور را تابستان سال جاری برگزار کنیم، افزود: همین موضوع باعث شد فدراسیون کشتی، مسابقات پیشکسوتان كشور را هم به عوامل آموزش و پرورش لرستان واگذار نماید.
 از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش آموزش و پرورش لرستان تجليل شد + تصاوير و اسامي
آموزش و پرورش لرستان فعاليت بسياري در عرصه ورزش استان داشته است
بهرامي با بيان اين كه آموزش‌ و پرورش فعالیت‌های بسیاری را حوزه ورزش انجام داده است، بیان داشت: ما با اظهار مواردی از خدمات فريد بهرامي معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان لرستانآموزش و پرورش در زمينه تربيت بدني و سلامت از خود دفاع می‌کنیم تا مظلوم واقع نشویم.
وي در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: در مبحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور یکی از 5 استانی هستیم که در رابطه با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها نظر می‌دهیم و نظر ما برای ساير استان‌ها ملاک واقع می‌شود.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت یکی از استان‌های برتر بودیم که توانستیم از شیوع بیماری تلی‌کينوز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جلوگیری کنیم.
بهرامي همچنين عنوان كرد: در طرح سؤال از رییس‌جمهور توانستیم 10 مقام کشوری را به لرستان اختصاص دهیم.
وي در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح این‌که طرح‌های وزارتی در بخش فعالیت‌های ورزشی و تربیت‌بدنی همانند المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای با شعار تحصیل، تهذیب، ورزش را آغاز کرده‌ایم، افزود: سال گذشته 600 آموزشگاه و 75 هزار دانش‌آموز را تحت پوشش اين رقابت‌ها قرار دادیم و هدف ما در سال جاری این است که آمار امسال را به 800 آموزشگاه و 100 هزار دانش‌آموز برسانیم.
كل مدال‌هاي كسب شده سال 94 توسط دانش‌آموزان لرستان در تاريخ آموزش و پرورش بي‌سابقه بود
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش پرورش استان تأکید کرد: کسب مدال‌های کشوری در سال جاری توسط دانش آموزان لرستانی در کل تاریخ آموزش‌وپرورش لرستان بی‌سابقه بوده است، این قهرمانان به همراه مربیان خود توانستند 78 مدال رنگارنگ را کسب نمایند.
بهرامي در بخش ديگري از سخنانش به انجام برخي فعاليت هاي عمراني و زيربنايي اشاره كرد و اظهار داشت: طرح احداث خانه ژیمناستیک دانش‌آموزان در خرم‌آباد و سالن نشاط 500 میلیون تومان هزینه داشت و دانش‌آموزان در آن مشغول فراگيري مهارت‌ها توسط مربیان هستند.
وي در پایان ابراز امیدواری کرد: تا هفته آینده به اكثر مدارس استان تجهیزات ورزشی اعم از توپ، تور، میز تنیس و ديگر وسايل ورزشي اهدا خواهد شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان بیان داشت: آموزش و پرورش لرستان موفق شد برای اولین بار در کشور شناسنامه طراحی بهترین بازی در رشته‌های بومی و محلی را به دست آورد به طوریکه در بازی لی‌لی مقام اول کشوری توسط دانش‌آموزان لرستانی كسب شد.
بهرامی توجه به بازی‌های بومی و محلی را از سیاست‌های معاونت ورزشی وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: دانش‌آموزان دختر لرستانی در رشته طناب‌زنی فقط با یک صدم ثانیه اختلاف نسبت به تيم اول، رتبه دوم کشوری را به دست آوردند.
وي اولین هدف معاونت ورزشی آموزش و پرورش لرستان را کیفیت به درس تربیت بدنی دانست و گفت: با کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی استعدادهایی برای ورزش قهرمانی کشف شده و با برنامه‌ریزی‌های مدون می توان تعداد دانش‌آموزان مدال‌آور افزایش خواهد یافت.
 
در حاشيه:
* مراسم تجليل از پيشكسوتان و رؤساي سابق تربيت‌بدني آموزش و پرورش لرستان، خبرنگاران ورزشي، دانش‌آموز مدال‌آور مدارس عادي و استثنايي و مربيان آن‌ها با حضور "بهرامي" معاون تربيت بدني و سلامت اداره كل آموزش و پرورش لرستان، "سيده منصوره شاهرخي" مشاور مدير كل و "فريبا گله‌دار" مسئول امور بانوان اداره كل آموزش و پرورش استان، "باقر توكلي" معاونت آموزش ابتدايي اين اداره كل، "اسدالله حيدري" مدير كل بهزيستي لرستان، "غلامرضا آقاميرزايي" دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر لرستان، "ضرغام عليجاني" معاون ورزشي اداره كل ورزش و جوانان لرستان، سه نفر از اعضاي شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد، رؤساي آموزش و پرورش نواحي خرم‌آباد و شماري از مسئولان استان و خرم‌آباد برگزار شد.
* اجراي حركات پهلواني و زورخانه‌اي توسط دانش‌آموزان كنون هنر ناحيه دو خرم‌آباد به مربي‌گري "سيد نادر صورتيان" و اجراي موسيقي محلي توسط "شهرام فرهمند" هنرمند لرستاني از برنامه‌هاي اين مراسم بود كه در كنار كليپ‌هايي از فعاليت‌هاي ورزشي دانش‌آموزان لرستاني و افتخارآفريني‌هاي آن‌ها به نمايش درآمد.
 
* در بخش تجليل از پيشكسوتان كه همگي رؤساي سابق تربيت‌بدني آموزش و پرورش لرستان بودند از پرویز جایدری، حشمت‌الله شادابی، علی‌هاشم رضا‌پناه، هوشنگ ماسوری، فرج‌الله فرید، حجت‌الله برجی، پرویز نصرالهی، اردشیر فلاح‌کردی، شیرزاد غلامزاده، مجتبی کلانتری‌فرد و فرزاد بهاروند تقدیر شد.
* در بخش خبرنگاران ورزشي از صياد درگاه‌پور(واحد خبر صدا و سيماي مركز لرستان)، ميلاد فاضلي (پايگاه خبري لرستان ورزشي)، مهران مريدي(خبرگزاري ايسنا)، محمود داودي‌نژاد (ماه‌نامه ورزش لرستان) و رضا جايدري (پايگاه خبري يافته) تجليل شد.
 
* در بخش مربيان و سرپرستان تيم‌هاي ورزشي افتخارآفرين سال 94 لرستان از عين‌الله زيوياري، احد كرمي، مصطفي رومياني، ابراهيم بيرانوند، حميد قرباني، روح‌الله كريمي، سجاد آزادي، هادي محمدي، حمزه امين‌منش، ميثم امين‌منش، حميد ميرنصوري، امير بهاروند، محمدرضا ستوده (داور كشتي)، محمد‌علي دريكوند، شيوا حسنونديان، الهه جوكار، سميه صفايي‌مهر و رعنا لطيف‌پور تجليل شد.
* در بخش دانش‌آموزان از علي فتحي، ايمان كلهري، علي بهرامي، محمدسام علي‌پور، رضا علي‌پور، اميرحسين روشني، محمدمهدي روشني، امير بسطامي، ايليا حيدري، مهرداد دولتشاه، آرين سياه‌منصور، مهران بيرانوند، آرش زارعي، سجاد مهكي، كامران چراغي، عرفان چراغي، رامتين اسماعيلي، عارف زارعي، عرفان حيدري، سعيد حيدري، سعيد شاطري، تورج حيدري، بهمن بهاري، رامين نجف‌نيا، اميرحسين سبزعليف مهدي جعفري، اميرحسين مقصودي، سهراب ادهم‌خليلي، پدرام نيك‌خواه، محمد كرمي، اميرحسين پورسليم، محمدحسام ياراحمدي، علي‌رضا زارع‌ساليانه، اميرمحمد ملكي، شايان باباپور و ابوالفضل نجات‌پور در بخش پسران و همچنين از فاطيما محمودپور، نيلوفر بزن‌بيرانوند، ياسمن دولتشاه، ياسمن فراشي، شكوفه عزيزي، فاطمه گل‌محمدي، زينب خادمي، فاطمه قائدرحمتي، يگانه خورشيدوند، سميه چراغي، نگين چراغي، مريم چراغي، نسرين چراغي، زهرا شاطري، شيوا ياري، فاطمه ملك‌زاده  و زينب حيدري در بخش دختران نقدير شد.
 * همچنين از بيش از 30 دانش‌آموز استثنايي لرستان نيز كه امسال در مسابقات ورزشي قهرماني كشور عنوان كسب كرده بودند با حضور "حسين برجي" رئيس آموزش و پرورش استثنايي لرستان تجليل شد.
* كار اجرايي و برگزاري اين مراسم بر عهده محمد محمدزاده، پرويز نصرالهي، سيدعلي كريمي، حجت محمدي، سميه سلاطي، ميترا نورالهي، حسين اميدي، امير يميني و ... از نيروهاي تربيت‌بدني آموزش و پرورش لرستان بود و مجري اين مراسم نيز "يعقوب دالوند" بود. بابك نصر و رضا خليفه‌زاده نيز صدابردار اين مراسم بودند.
* پس از پايان مراسم كليه مدعوين ناهار را در خانه معلم خرم‌آباد در فضايي صميمي صرف كردند.
گزارش و عكس: مصطفي باقري


 
 

دیدگاه‌ها  

#1 جودکی 1394-09-30 18:22
با آرزوی موفقیت روز افزون برای جناب آقای دکتر فرید بهرامی گرامی.
نقل قول کردن
#2 مهدی 1394-09-30 23:08
در این شرایط که حق الزحمه مربیان تربیت بدنی، حق الزحمه انجمن های ورزشی و ماموریتهای آنان پرداخت نشده ، بهتر نبود که این حق الزحمه ها پرداخت میشد تا مربیان با انگیزه بیشتر در مسابقات شرکت نمایند؟
نقل قول کردن
#3 امیررضا پروری 1394-09-30 23:22
درود بر دکتر بهرامی عزیز
نقل قول کردن
#4 محمد 1394-10-01 14:37
اتفاقا کار خوب بحایی انجام داده اند زیر ا تقدیر از کسانی که عمری زحمت کشیده و حالا یا بازنشسته و یا در ان مجموعه دیگر سمتی ندارند خیلی با ارزش است ای کاش ای کار الویی برای برخی از مسولین فعلی ادارات باشد و هر از جند کاه مراسمی برای تقدیر از مسولین گدشته سازمانشان بگیرند .
نقل قول کردن
#5 کامران 1394-10-02 22:37
با سلام و سپاس فراوان از جناب آقای دکتر بهرامی بابت برگزاری این مراسم .آقای دکتر با حضورشون در این پست چن وقتیه که به ورزش حال و هوای تازه ای داده و با برنامه های نو خودشون هیجان از دست رفته رو به این وادی برگردونده.خسته نباشی دکتر،همین جوری ادامه بده...اعتبار هم میرسه
نقل قول کردن
#6 قیاسیان 1394-10-06 09:57
کار بسیار ارزشمند و مناسبی بوده خدا قوت به همه دست اندر کاران
نقل قول کردن
#7 علی-ش 1394-10-12 17:51
واقعاً آقای فرید بهرامی یکی از بهترین معاونان تربیت بدنی کشور هستند .این جوان با انگیزه برای آموزش وپرورش بسیار کارمی کند .خدا قوت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا