یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان با حضور مردم فرهنگ‌دوست لرستان در خرم‌آباد برپاست.
به گزارش یافته، اين نمايشگاه که از صبح روز اول مهر‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی خرم‌آباد افتتاح شده، با استقبال نسبی علاقه‌مندان كتاب مواجه شده است.
نهمين نمایشگاه کتاب در قالب 180 غرفه راه‌اندازی شده و در آن بیش از 300 هزار جلد کتاب در قالب 35 هزار عنوان به مردم عرضه می‌شود. سالن شماره 2 (بخش بالاي نمايشگاه) اختصاص به كتب دانشگاهي (كنكور تا دكترا) و همچنين كتاب‌هاي مرتبط با كودكان دارد.
قيمت کتاب‌های عرضه شده این نمایشگاه بين 30 تا 40 درصد تخفیف دارد که 20 درصد از طریق خرید بن کارت‌های الکترونیکی به عموم مردم تخفیف داده می‌شود و 10 تا 20 درصد دیگر آن نیز توسط ناشرین حاضر در نمایشگاه تخفیف لحاظ مي‌گردد.

همچنين مبلغ 350 میلیون تومان بن‌کارت الکترونیکی توسط بانك صادرات در نهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان توزیع می‌شود.

سقف ارائه بن کارت به هر نفر را 50 هزار تومان است. بن کارت‌های توزیع شده به صورت 10 هزار تومانی، 20 هزار تومانی، 30 هزار تومانی و 50 هزار تومانی بوده که افراد با ارائه کارت ملی می‌توانند این بن‌کارت‌ها را خریداری کنند. در صورت بالا بودن استقبال مردم از نمایشگاه کتاب‌، این قابلیت وجود دارد که تعداد بن‌کارت‌های الکترونیکی به متقاضیان افزایش یابد.

البته موسسات، نهادها و دانشگاه‌های استان می‌توانند تا سقف 500 هزار تومان بن‌کارت خرید کتاب تهیه کنند.

انتشارات شاپورخواست با 300 عنوان کتاب فعال‌ترین انتشاراتی لرستان در این نمایشگاه است و انتشارات افلاک، انتشارات سیفا و انتشارات اردی‌بهشت جانان با 150 عنوان کتاب حضور فعالی در نهمین نمایشگاه کتاب لرستان دارند.
انتشارات قلم اعظم و آوانگارد که به تازگی فعالیت خود را در لرستان آغاز کرده‌اند، نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
نهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان تا هفتم مهرماه امسال در محل نمایشگاه بین‌المللی خرم‌آباد، صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 با برنامه‌هایی چون تلاوت قرآن مجید توسط قاریان ممتاز لرستان، اجرای برنامه‌های نمایشی ویژه‌ی کودکان، سخنرانی، برگزاری همایش و شعر، رونمایی از کتاب‌های تألیف 94، برگزاری ایستگاه‌های نقاشی، اجرای نمایش خیابانی و موسیقی آماده بازدید از علاقه‌مندان است.
 نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان + تصاوير / فرزندان‌ خود را با كتاب انس دهيد



 خبر و عكس: عبدالرضا قاسمي

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1394-07-04 12:14
متاسفانه ان طور كه انتظار مي رفت از اين نمايشگاه استقبال نشده است.شايد در روزهاي پاياني نمايشگاه شاهد حضور بيشتر مردم باشيم.
نقل قول کردن
#2 پیامنی 1394-07-05 21:33
آقای قاسمی ای کاش بجای این تخفیفات ، ناشرین خوبی می اومدن ، اکثرشون ناشناسن و کتاباشون چنگی به دل نمیزنه ، نمایشگاه امسال به هیچ عنوان قابل مقایسه با پارسال نیست(حاج آقای حنان ، لطفا سال آینده از ناشرین معتبر دعوت بعمل بیارید)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا