یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفتمین جشنواره‌ی سراسری تولیدات تلویزیونی رضوی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
به گزارش یافته، آیین اختتامیه‌ی هفتمین جشنواره‌ی سراسری تولیدات تلویزیونی رضوی چهارشنبه 28 مرداد ماه در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار و برترین‌های جشنواره در دو بخش تله‌فیلم و نماهنگ معرفی شدند.
هیات داوران این جشنواره متشکل از مسعود آب‌پرور، الهه گل‌محمدی و محمدرضا گوهری در بخش نماهنگ و عبدالله باکیده، ناصر غلامرضایی، اصغر شادروان و محمدصادق جعفری در بخش تله‌فیلم، آراء خود را بدین شرح اعلام نمودند:

بخش نماهنگ
هیات داوران هفتمین جشنواره سراسری تولیدات تلویزیونی رضوی لرستان هیچ یک از نماهنگ‌های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره را حائز رتبه اول و دوم ندانست.
هیات داوران جشنواره تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال را به خاطر روایتی ساده و صمیمی از زیارت، شفا و درک ضرورت جاگذاری تصاویر در قالب موسیقی و تاثیر‌گذاری نسبی، به نماهنگ حج تهیدستان ساخته محمد‌صادق دهقانی از بیرجند به عنوان رتبه سوم مشترک تقدیم می‌دارد.
هیات داوران جشنواره تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال را به احترام انتخاب زاویه نگاه متفاوت و لطیف و تمثیلی به موضوع جشنواره، به نماهنگ گل و گلشن ساخته جمشید مجددی از مشهد به عنوان رتبه سوم مشترک تقدیم می‌دارد.
هیات داوران، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 25 میلیون ریال را برای ساخت بهترین موسیقی اورجینال، اصیل و بومی و ارزشی به حسن سالم از خرم‌آباد برای ساخت موسیقی نماهنگ عمری عاشقی تقدیم می‌دارد.
 
بخش تله‌فیلم
جایزه سوم
هیات داوران به دلیل ارج نهادن به زحمات سایر عوامل فنی و هنری:
لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال را به داوود رحمانی به خاطر تصویر‌برداری مجموعه تله‌فیلم‌های فرشته و شهری که نمی‌خوابد تقدیم می‌دارد.
هیات داوران جشنواره لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال را به حسین ملکی به خاطر ایفای نقش در تله‌فیلم حبیب آقا تقدیم می‌دارد.
هیات داوران جشنواره لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال را به روشنک قلعگی به خاطر ایفای نقش در تله‌فیلم‌های فرشته و فرزانه تقدیم می‌دارد.
هیات داوران جشنواره دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 30 میلیون ریال را مشترکا به بهترین فیلم نامه‌ها نوشته امیر دژاکام برای تله فیلم ستاره شب و رئوف دشتی برای تله فیلم شهری که نمی‌خوابد تقدیم می‌دارد.
جایزه دوم
هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 60 میلیون ریال را به محمد حمزه‌ای کارگردان تله‌فیلم حبیب‌آقا تقدیم می‌دارد.
جایزه اول
هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 70 میلیون ریال را به حسن آخوند‌پور کارگردان مجموعه تله‌فیلم‌های فرشته و شهری که نمی‌خوابد تقدیم می‌دارد.

از تابلوی خوشنویسی " شمس‌الشموس " رونمایی شد

در آیین اختتامیه ی هفتمین جشنواره ی سراسری تولیدات تلویزیونی رضوی از تابلوی "‌شمس الشموس‌" رونمایی شد.
این تابلو بعد از رونمایی به کتابخانه آستان قدس رضوی اهداء خواهد شد تا در گنجینه آستان قدس رضوی نگه‌داری شود.
مهران جمشیدیان، خوش‌نویس لرستانی در این خصوص گفت: این تابلو که محصول 2 ماه کار است در ابعاد یک متر در 80 سانتی‌متر با تکنیک نقاشی خط انجام شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: در این تابلو از القاب امام رضا (ع)، کنیه وی، اشعار و صلوات خاصه امام رضا (ع) استفاده شده است.
این خوش‌نویس لرستانی بیان کرد: تاکنون هفت تابلو اهدا کردم که شش تابلو در گنجینه آستان قدس رضوی نگه‌داری می‌شوند و یک تابلو توسط روابط عمومی آستان قدس رضوی نگه‌داری می‌شود و تابلوی هشتم نیز به احتمال زیاد در گنجینه آستان قدس رضوی نگه‌داری خواهد شد.

زنگ پایانی جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی در خرم‌آباد به صدا در آمد/ حسن سالم هم جايزه برد
زنگ پایان تولیدات تلویزیونی رضوی در خرم‌آباد به صدا در آمد
تابلوی خوشنویسی شمس‌الشموس
منبع: روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا