مراسم سوگواری  پدیده آواز لرستان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد.
نکوداشت کیومرث صادقیبه گزارش یافته، در یکی از تلخ‌ترین شب‌های تاریخ موسیقی لرستان جمعیتی بالغ بر 700 نفر در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد گرد هم آمدند تا ضمن همدردی با خانواده‌ی مرحوم "كيومرث صادقی"، ثابت کنند که موسیقی چون خون در رگ‌های این قوم همیشه سرافراز جاری است.
در این مراسم كه توسط اداره‌ی کل فرهنگ و ارشادی اسلامی و انجمن موسیقی لرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام حميدرضا حنان مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان‌، امین عباسیان رییس انجمن موسیقی لرستان، عابد میرزاییان، نصرالله چیدان‌، محمد مدبر هر کدام در بخش‌های مختلف مراسم به ایراد سخنرانی، خواندن شعر و مداحی پرداختند.
اجرای برنامه بر عهده‌ی مسعود بهرام‌نژاد و مریم رشیدی‌مجد بود.
"قابل ذکر است مرحوم کیومرث صادقی فرزند یارمراد از طایفه بابابزرگ درویش روز پنج‌شنبه 15 مردادماه در سن 34 سالگی به دلیل ایست قلبی در بيمارستان شهداي عشاير خرم‌آباد دار فانی را وداع گفت.
وی سال 1360 در روستاي مله‌بلوط شهرستان چگنی متولد و از 8 سال پیش خوانندگی را زیر نظر انجمن موسیقی لرستان شروع کرد. صدای بی‌نظیر مرحوم صادقي و شباهت صدايش با استاد رضا سقایی، باعث شده بود که وی را جانشین شایسته‌ای برای سقایی بدانند.
از جمله ترانه‌های موفق مرحوم صادقي می‌توان به ترانه "حال و هوای لرستان" اشاره کرد. روحش شاد باد

نکوداشت کیومرث صادقینکوداشت کیومرث صادقی
نکوداشت کیومرث صادقی

نکوداشت کیومرث صادقی
نکوداشت کیومرث صادقی
نکوداشت کیومرث صادقی
نکوداشت کیومرث صادقیخبر: رضا طولابی، عكس‌: جابر امرايي


در همين زمينه بخوانيد:

شب سوگواري به ياد مرحوم كيومرث صادقي در خرم‌آباد برگزار شد + تصاوير و حواشي